1. MÄÄRITELMÄT

Seuraavat ehdot säätelevät yhtiömme tällä sivustolla esitettyjen tuotteiden myyntiä:

Apoteum GmbH
Münzgrabenstraße 83
8010 Graz
Austria

PUH: +358 923164499
EMail: info@cbd-suomi.fi

Verkkosivusto: CBD-Suomi.fi

Asiakas: luonnollinen henkilö, jolla on laillinen ikä ja joka ei toimi ammatin harjoittamisen tai liiketoiminnan harjoittamisen yhteydessä, jonka kanssa Apoteum GmbH tekee sopimuksen.

Tilaus: yrityksen ja asiakkaan välinen sopimus yhden tai useamman tuotteen toimittamisesta, jonka Apoteum GmbH hyväksyi sellaisenaan.
Tuote: Apoteum GmbH tuote, jonka CBD-Suomi.fi tarjoaa sivustolla myytävänä.

2. SOVELLETTAVUUS

Alla pyydämme teitä tarkistamaan Apoteum GmbH-tuotteiden ostamista koskevia ehtoja osoitteessa CBD-Suomi.fi Näitä ehtoja sovelletaan kaikkiin asiakkaiden maailmanlaajuisiin tilauksiin. CBD-Suomi.fi pidättää oikeuden päivittää näitä käyttöehtoja ajoittain. Jos sinulla on kysyttävää ehdoista ja ehdoista, ota yhteyttä asiakastukeen.

3. SOVELLUKSET Verkkosivuilla

3.1. Palvelun saatavuus

Ennen tilauksen tekemistä verkkosivuillamme varmista, että olet:
– yli 18-vuotias
– kuluttaja eikä ammattimainen jälleenmyyjä

3.2. Ostomenettely

Voit tehdä ostoksen asiakkaan henkilötietoja ja ne sisällytetään tietokantaamme tilauksen käsittelyyn. Asiakkaiden antamia henkilötietoja käsitellään tietosuojakäytäntömme mukaisesti.
Kun lähetät tilauksen, lähetämme sinulle sähköpostiviestin, joka vahvistaa tilauksen vastaanottamisen (“Tilausvahvistus”). Tässä vaiheessa CBD-Suomi.fi hyväksyy sopimuksen tilatun tuotteen toimittamisesta. Tämän seurauksena sopimus, joka sisältää nämä ehdot, tulee voimaan ja sitoo asiakkaan ja jälleenmyyjänä toimivan CBD-Suomi.fi välillä.
Jos et saa tätä sähköpostia, tämä voi johtua verkon väliaikaisesta viestintäongelmasta tai syötetyn sähköpostiosoitteen virheestä. Molemmissa tapauksissa Apoteum GmbH neuvoo asiakasta ottamaan yhteyttä CBD-Suomi.fi-sivuston asiakastukeen.

3.3. Tilauksen hylkääminen

Vaikka pyrimme käsittelemään kaikki meille toimitetut tilaukset, CBD-Suomi.fi pidättää itsellään oikeuden olla hyväksymättä tilausta mistä tahansa syystä. CBD-Suomi.fi pidättää itsellään myös oikeuden peruuttaa sopimus seuraavissa tilanteissa ilman velvollisuutta korvata ostajalle muita tappioita kuin ostajalta saadun määrän palautus:

  • poikkeuksellisissa olosuhteissa, että tuote ei ole käytettävissä tai ei ole varastossa, kun olemme lähettäneet sinulle tilauksen vahvistuksen
  • tietoturvajärjestelmämme merkitsevät tilauksesi epätavalliseksi järjestykseksi tai petokseksi alttiiksi.
  • meillä on syytä uskoa, että asiakas on alle 16-vuotias;
  • Verkkosivuston tietojen virheellisestä kirjoittamisesta, hinnoittelusta tai muista virheistä tai virheistä;
  • emme voineet toimittaa asiakkaan antamaan osoitteeseen;
  • johtuen tapahtumasta, joka ei kuulu meidän valvontamme piiriin (ks. 8 artikla: ”Force Majeure”)

4. HINTA JA MAKSU

4.1. Maksu ja valuutta

Maksu suoritetaan aina kyseisen maan (Suomi) valuutassa (euro).

4.2. Arvonlisävero (alv)

Kaikki ilmoitetut hinnat sivuillamme ovat lopullisia hintoja. Sisältää kaikki tavaroiden kuljetukseen liittyvät verot, tullit ja kulut.

4.3. Taattu hinta

CBD-Suomi.fi: llä ei ole velvollisuutta täyttää ja / tai antaa tilausta, jos tuotteen esityksessä ilmenee virhe, tai tuotteen eritelmien sanamuodossa on virhe ja i) ostajalle olisi pitänyt olla selvää, että virhe oli typografinen virhe tai ii) jos ostaja olisi pitänyt selvittää, että kyseisissä olosuhteissa ei olisi järkevää odottaa, että tuote olisi saatavilla esitetyllä hintatasolla tai esitetyillä eritelmillä.

4.4. Maksutavat

CBD-Suomi.fi tarjoaa maksutapana korttimaksua Voit käyttää seuraavia maksukortteja turvalliseen korttimaksuun: Visa, MasterCard, American Express.

Kaikkien luotto- tai maksukortilla suoritettavien maksujen osalta maksu suoritetaan verkossa, toisin sanoen reaaliajassa vastaavan rahoitusyksikön maksuportin kautta, kun on vahvistettu, että asiakkaan lähettämät tiedot ovat oikein.

4.5. Maksuturva

Jotta maksujärjestelmä voisi tarjota mahdollisimman suuren turvallisuuden, CBD-Suomi.fi käyttää sähköisen kaupankäynnin johtavien rahoitusyksiköiden turvallisia maksujärjestelmiä. Siksi kaikki luottamukselliset tiedot siirretään suoraan ja salatussa muodossa (SSL) vastaavalle taloudelliselle yksikölle.

5. TOIMITUS

Verkkosivuiltamme ostettujen tavaroiden toimitus tapahtuu postilaitosten ja niiden kumppaneiden kautta ympäri maailmaa.

Toimitusongelmien välttämiseksi (virheelliset osoitteet, kukaan kotona, jne.) Sinun on täytettävä osoitemuoto oikein ja on suositeltavaa jättää yhteyshenkilön puhelinnumero vastaavaan kenttään.
Kun tilaus on luovutettu kuljettajalle, CBD-Suomi.fi lähettää asiakkaille seuranta- ja seurantakoodin, jonka avulla ne voivat seurata tilausta ​​milloin tahansa lopulliseen vastaanottoon saakka.

5.1. Toimitusehdot

CBD-Suomi.fi yrittää kaikin mahdollisuuksin toimittaa tilauksen toimitusehtojen mukaisissa toimitusehdoissa. Asiakas on vastuussa toimitusosoitteen oikeasta syötöstä; jos jokin menee vikaan tilauksen lähettämisessä, toimitusosoitteen virheen vuoksi (joka voidaan katsoa asiakkaalle), CBD-Suomi.fi ei ole vastuussa lähetyksen (osittaisesta) menetyksestä. Jos CBD-Suomi.fi tarvitsee lisätietoa toimitusosoitteesta, asiakkaamme voi ottaa yhteyttä lisätietoja antamaan. Toimituksen viivästyminen voi tapahtua, jos tarvitaan lisätietoja toimitusosoitteesta.

Kaikki mainitut toimitusehdot (toimituspäivät, toimitusajat työpäivinä, lähetyspäivämäärä jne.) Verkkosivuilla on ymmärrettävä arvioiduina toimitusehdoina eikä niitä voida pitää lopullisina toimitusehdoina tai taattuina toimitusehdoina.

5.2. Vaurioituneet, puutteelliset tai väärät tuotteet

Jos tuote on toimitettu asiakkaalle vaurioituneessa tai epätäydellisessä tilassa, asiakkaan on ilmoitettava siitä CBD-Suomi.fi:n asiakaspalveluun mahdollisimman pian (24 tunnin kuluessa tilauksen vastaanottamisesta) sähköpostitse tai puhelimitse. Tämän jälkeen CBD-Suomi.fi käsittelee asiaa asianmukaisesti; Asiakkaan on aina ilmoitettava CBD-Suomi.fi:lle edellä mainituista tilanteista ja odotettava CBD-Suomi.fi-asiakaspalvelun ohjeita. Asiakas, joka palauttaa tuotteen tässä tilanteessa omalla kustannuksellaan ottamatta yhteyttä ja odottamatta vaadittuja ohjeita, ei voi vaatia kustannuksia, jotka hän on tehnyt.

Jos asiakas saa tuotteen, jota asiakas ei tilannut, on hänen ilmoitettava asiakaspalveluun mahdollisimman pian (24 tunnin kuluessa tilauksen vastaanottamisesta). Asiakkaan on huolehdittava tällaisen tuotteen palautuksesta sen jälkeen, kun CBD-Suomi.fi on vastaanottanut palautusohjeita ja CBD-Suomi.fi vastaa tämän kuljetuksen kustannuksista, ja sen on huolehdittava siitä, että oikea tuote toimitetaan asiakkaalle.

5.3. Puuttuvat kohteet

Jos Apoteum GmbH:n lähettämä tilaus puuttuu asiakkaalta, se puuttuu tai jos asiakas väittää, että hän ei saanut tilausta (huolimatta tiedoista, kuten raitojen ja jäljitystietojen / operaattorin tiedoista) muutoin ilmoitetut tiedot), aloitetaan lentoliikenteen harjoittajan valitusmenettely ja odotetaan tämän menettelyn tuloksia ennen kuin palautus tai uudelleenlähetys tapahtuu. Ostajan on toimittava täysin yhteistyössä lentoliikenteen harjoittajan valitusmenettelyn kanssa. Jos lähetys on kadonnut kuljettajan virheen vuoksi (ja kun lentoliikenteen harjoittajan valitusmenettely on saatu päätökseen), Apoteum GmbH palauttaa asiakkaalle tai yrittää lähettää tilauksen uudelleen.

Jos lähetystä ei ole toimitettu asiakkaan toimitusosoitteeseen (tai noutopisteeseen) 14 päivän kuluttua, asiakkaalla on velvollisuus ilmoittaa CBD-Suomi.fi asiakaspalveluun sähköpostitse 14 päivän kuluessa eli lopulta 28 päivän kuluttua lähetyspäivä).

6. MUUTOKSET JA PALAUTUKSET

Kaikki verkkosivuston CBD-Suomi.fi kautta tehdyt ostot voidaan palauttaa 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta ilman syytä (huomaa edellä mainittu poikkeus: jos tuote on vahingoittunut tai puutteellinen, ostajalla on velvollisuus ilmoittaa asiakaspalveluun sähköpostitse ja odottaa lisäohjeita).

Oikeus palauttaa tuote koskee vain siinä tapauksessa, että tuote ja sen alkuperäispakkaus voidaan palauttaa samassa tilassa kuin vastaanotettaessa. Asiakas saa vain purkaa ja / tai käyttää tilattua tuotetta niin pitkälle kuin se on tarpeen, jotta voidaan määrittää, haluaako hän säilyttää tuotteen.

Ostaja vastaa tilauksensa palauttamisesta ja kantaa kaikki palautukseen liittyvät riskit. CBD-Suomi.fi neuvoo asiakkaita palauttamaan tuotteen vakuutetulla lähetyksellä ja suljetussa pakkauksessa. Jos vakuutettu palautuslähetys puuttuu, vaurioituu tai jos palautetun lähetyksen vastaanotto on evätty (esimerkiksi jos liikenteenharjoittaja ei voi osoittaa kelvollista allekirjoitusta), asiakkaalla on mahdollisuus pitää lentoyhtiö vastuussa . Asiakkaan on palautuslähetyksen lähettäjänä aloitettava valitusmenettely jokaisesta ongelmasta, joka saattaa tapahtua palautus.

Asiakkaan on säilytettävä (virallinen, digitaalinen) kuitti, joka sisältää seurantatiedot.
Asiakas vastaa kuljetuskustannuksista, jotka koskevat palautuslähetystä koeajan kuluessa ja palautuskuljetuksen takuupyynnön tai korjauspyynnön kuljetuskustannukset (asiakkaan tuotteen käytön jälkeiset viat). Mikäli asiakas peruuttaa koeajan, CBD-Suomi.fi hyvittää asiakkaalle 14 päivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta (palautuslähetyksen kustannuksista ei peritä luottoa). Palautetun tuotteen seurauksena maksettava luotto hyvitetään tilille, jota asiakas käytti alkuperäisen tilauksen maksamiseen.

7. FORCE MAJEURE

CBD-Suomi.fi on vapautettu vahingonkorvausvastuusta ja muista seuraamuksista, jotka aiheutuvat sopimuksen toteuttamisesta, jotka estävät, estävät tai viivästyttävät meistä riippumattomien olosuhteiden vuoksi. Koska vapauttamistekijä on otettava huomioon, mukaan lukien valtion interventio, uusi / muutettu lainsäädäntö, valtion puute, sota, tulipalo, tulva, työvoiman häiriöt, kiellot, rajoitukset, sabotaasi, huono liikenne tai sääolosuhteet tai toimitusten puute toimittajilta ja yritys altistuvat rikolliselle toiminnalle, joka vaikuttaa toimintaan.

8. HENKILÖTIEDOT JA YKSITYISKOHTAISUUS

CBD-Suomi.fi noudattavat yksityisyyden suojaa koskevia sääntöjä, jotka on kirjattu Suomen henkilötietolakiin. Asiakkaalla on esimerkiksi aina mahdollisuus nähdä, muuttaa tai poistaa henkilötietojaan olemalla yhteydessä CBD-Suomi.fi-verkkokaupan asiakaspalveluun.

CBD-Suomi.fi tallentaa asiakkaan syöttämät tiedot tiedostoon. Tietoja käytetään asiakkaan tilauksen täyttämiseen ja varastoidaan niin kauan kuin se on tarpeen tilauksen täyttämiseen liittyvien mahdollisten ongelmien ratkaisemiseksi. CBD-Suomi.fi takaa, että kaikkia henkilötietoja käsitellään huolellisesti. Asiakkaan henkilötietoja ei jaeta kolmannen osapuolen kanssa, paitsi tilauksen täyttämiseen tai korjaustarkoituksiin. CBD-Suomi.fi saa käyttää asiakkaiden tietoja mainostamaan tuotteita asiakkaalle.